Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Stök och bök

Kategori: Allmänt

Ja hur det ser ut här hemma nu...halva lght nerpackad (kan väl erkänna att jag inte hjälpt till så mycket...ännu!)
Min nya säng står på plats i sovrummet....sovit 1natt i den och jag kan bara säga att It´s a keeper :P Oj vad skön den var!!!
Imorgon blir det att åka till Happis för att handla Ikeagrejer....så kaoset kommer utökas när jag kommer hem!!
Har förberett en lista på saker och det drar fort iväg...voj voj

Kommer just från gymmet där det blev bröst & triceps idag...imorgon blir det även löpning och jag hoppas mina benhinnor repat sej lite mer till dess =)
Fick dessutom ett enormt sug på något och jag vet inte vad....har ätit ett äpple med keso, hjälpte det? NO NO
Mina nötter e slut som jag alltid brukar äta och godis e ju uteslutet på veckorna...hmmmm kanske lite Pepsi kan stilla?

                          

Ha en bra kväll!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: