Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Bokat!!

Kategori: Allmänt

Nu bokade jag en resa till min kära kusin Ida i Västerås =)
Valborgshelgen åker jag dit och jag längtar redan!!!
Hittade billiga biljetter, fixade barnvakt och bokade igår....ett stort plus är ju att kusin Elin oxå är där, gud vad kul vi ska ha det =)

Svinkallt fortfarande...orkar inte ens klaga mer!!




Kort dag imorgon på jobbet...slutar redan kl 12 för jag ska med Natalie till läkaren och kolla hennes hörsel, nog för att den blivit bättre nu när locken släppt.
Men så fort hon blir förkyld slår det lock och det sitter i flera veckor....nu senast 2,5mån!!
2,5mån med ett barn som säger VA?? 789327 ggr per dag.....hon hör inte när man pratar vanlig samtalston och jag tycker så synd om henne när hon inte hör!
Hon klarar inte av att tryckutjämna heller så nu hoppas jag att hon kanske får operera in rör så det blir bättre.

Sen är det bara 1 dag kvar innan myshelg med flickorna...kalas på lördag är inbokat =)

Undra om man ska ta en tidig kväll??? Känner mej lite trött!!!
Bjuder i alla fall på en bild av en tatuerad Julia.....



///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: