Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Soffdag!!

Kategori: Allmänt

Hujja.....tur man inte dricker ofta!!
Det är denna dagen efter/bakis formen som gör att man hellre avstår alkoholen, kliver upp i tid och åker till gymmet lör-sön morgon istället!
Men ibland måste man ju ändå göra ett försök....varför var det lättare när man var yngre?!
Herregud...2dagars var ju inga problem och inte var man såhär trött och sliten heller dagen efter...kan det kanske ha med åldern att göra :P

Nåväl vi hade i alla fall en jättekul kväll jag Anna och Erik, stod på dansgolvet tills dom stängde!!
Kanske är så att man har roligare när det inte blir för ofta? =)

Sen är det fan sista jävla gången jag går ut i Stay ups!!
Fy fan....gjorde av med 3par igår och dom kostade fan mer än hela kvällen gjorde ute!!
Gick ju sönder på en gång!

Första paret gick sönder redan när jag gjorde mej iordning på Björks...fick ändra skovalet pga det...

Från dessa.....




Till stövlarna...



Blir byxor/leggings nästa gång!!!

                                





Nä nu står jag inför den stora frågan....ska jag trycka en flottpizza el inte?!
har inte ätit pizza på år och dar, nästan glömt hur de smakar.....
Hmmm.....
Kvällen spenderas i soffan med minst 1kg godis :P

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: