Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Måste nog försöka....

Kategori: Allmänt

Känns lite dumt att säga att man INTE äter några kolhydrater när man tränar som jag gör!
Men så är det....har inte ätit Bröd, Pasta, Ris el Potatis sen December.
Socker har jag ätit ca 1dag i veckan...i form av godis såklart ;)
Självklart har det gett resultat....har gått ner i vikt/fett, precis som jag önskade.
MEN iom att jag nu har satt igång med löpning oxå och inte vill tappa den muskelmassa jag kanske lyckats? lägga på mej så ska jag testa införa kolhydrater till maten EFTER ett träningspass.

Alltså ett mål om dagen blir det ca 1dl kokt Quinoa.
När man inte ätit kolhydrater på länge så måste man börja med små mängder annars samlar man en massa vätska och det funkar inte för mej.....



Försöker hålla måltiderna mellan 3-4h mellanrum...inget socker på veckorna, mycket grönsaker och protein, men nu känns det som att det stannat av lite och vi kör en testperiod för att se om det händer något =)

Tyvärr har jag ingen våg så vikten har jag ingen koll på...kanske är lika bra för min del!!!
Men kläder funkar bra som måttband och ögonen =)


Kommer just från gymmet där det blev bröst/triceps, gjorde ett försök med riktiga Dips idag och jag klarade ändå 4-5st x 3 =)

                                       

Avslutade med löpning 5,2km...peppar peppar så håller foten ännu =) =)
Imorgon blir det bara kondition löpning el crosstrainer....kanske lite mage oxå!

Nu duschen sen åka iväg med tjejerna en sväng.


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: