Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Fyllt på färgen...

Kategori: Allmänt

Köpte hårfärg när jag handlade efter jobbet så nu ser håret OK ut igen =)
Blev en annan rödbrun färg denna gång så färgen blev lite mörkare än jag trodde =/
Men det var bara toning så den tvättas väl ut eftersom...
Hittade även ett par nya örhängen....mina favvo gick sönder =(



                                             



Haft vilodag från all träning idag, behövdes kan jag säga!!
Det lät som att mina barn skulle stanna en natt till hos sin pappa så först på tisdag hämtar jag dom.
Då blir det att åka till gymmet när jag slutat jobbet imorgon =)

Brukar alltid vara ledig måndag efter jobbhelg så det känns skumt att man ska va på jobbet 9.30 imorgon igen!!
Men....röd dag = Dubbel timlön!!!
Tyvärr så finns det knappt någon mat kvar i butiken haha...blir en tuff vecka nu att fylla upp allt inför Valborg!!!

Neee nu ska jag stänga ner och försöka sova!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: