Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Tv-kväll!!

Kategori: Allmänt

Jepp ikväll är det DH och Cougar Town =)
Men först måste jag jobba till 20.15!

Tog mej sovmorgon idag, vaknade 9.30 men klev inte upp förrens närmare 11 hihi...skööönt!!
Har just ätit frukost...keso, ägg och Te...köpte ett nytt Te när jag handlade sist och det var riktigt gott!!



Har glömt att visa barnens nya vinterskor!!
När jag var på IKEA med Tess åkte vi över till Finland och köpte Kuomaskor, varmaste och bästa vinterskorna som dessutom kostar hälften i Finland mot här i Sverige!!
Betalade 700kr för 2 par och det är vad du betalar för ETT par här i Sverige.



På återseende =)

///M

Kommentarer

  • Jessa säger:

    Hur fungerade Thermo Diet för dig? Är det aptitnedsättande ? :) Funderar på att börja med något själv men vet inte riktigt vad jag ska välja. :)

    2010-10-19 | 20:09:25
  • Madde säger:

    Jessa: Har väl testat bättre sorter än Termo Diet, så jag kan inte rekommendera den, Twinlabs Ripped Fuel är bättre, sköter du kosten så funkar den bra =)

    Inte många "fettförbrännare" jag testat har varit märkbart aptitnedsättande, Supercap Extreme från proteinbutiken är en annan jag kan rekommendera då den ger en energikick oxå.

    2010-10-19 | 22:50:19
  • Tess säger:

    Jaa det blir grymt skönt:-) Känner mig en aning stressad nu bara.. skoljobben ska vara klara samma vecka + att jag har eximination på de här två kurserna!

    2010-10-20 | 15:16:14
    Bloggadress: http://tessanstromback.blogg.se/
  • Jessa säger:

    Tack så jättemycket för tipsen. Twinlabs ripped fuel tror jag att jag ska testa. Vet du om det finns att köpa någonstans i Luleå eller beställer man från tex gymgrossisten? Kosttillskott är nytt för mig:)

    2010-10-20 | 20:27:58
  • Madde säger:

    Jessa: Beställ från gymgrossisten, finns en butik i stan - Sportprodukter på köpmantorget, dom har inte Twinlabs men massa annat skoj =) Beställer du för över 500kr på gymgrossisten får du gratis frakt.

    2010-10-21 | 10:11:44

Kommentera inlägget här: