Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Natalie in action!

Kategori: Allmänt

Natalie har dille på att hjula, kanske en framtida gymnast ;)
Hon har även visat hur man gör armhävningar haha...





Barnen fick lyxmiddag idag, plättar med sylt och grädde snacka om att dom var nöjd!!
Själv kör jag ju INGA kolisar ett bra tag framöver och det går över all förväntan, sötsuget är borta och det är nog det bästa =)
Grönsaker, Keso, naturell youghurt, nötter, kyckling, Lax, ägg, makrill, tonfisk, frukt, massor av Te och en del PepsiMax ;) Så ser min kost ut nu och jag mår toppen!!
Självklart blir det lite sötsaker i rimliga mängder en dag i veckan...det håller motivationen uppe på veckorna att äta bra.

Vaknade imorse med jordens whiskeyröst, hoppas den ger med sej till imorgon så jag kan åka en sväng till gymet..=(

Fick även en lösning på ett problem idag och jag är såååå lättad, fruktade det värsta men min otur kanske har gett mej sej ett tag =)

Mystjejer!!



///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: