Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Nytt inköp

Kategori: Allmänt

Inte från mitt konto dock, det var någon annan i hushållet som tyckte att vi behövde denna maskin.
Efter att har provat den ikväll måste jag erkänna att den e nog värd pengarna =)

                   

Philips Ångkokare =)
Testade ångkoka lax och den blev toppen!!!
Lite knepigt bara med kryddorna, den har en speciell behållare för kryddor men även om vi öste på där så smakade det inget om laxen....testar nog att krydda laxen innan nästa gång =)
I denna kan man koka ris, grönsaker, kött, fisk, fågel och tom göra soppa...jag e helt faschinerd haha.
Inget onödigt fett och maten behåller alla näringsämnen.....Jo jag kommer genast att tänka på en viss Anna Skipper ;)

Jobb imorgon 11-19 så nu e det sängen som gäller...
När jag kom hem ikväll stod termometern på -26,5 grader!! Hujja

Godnatt
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: