Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Tidig kväll hoppas jag!

Kategori: Allmänt

Är jättetrött just nu men det kan ändras om jag fastnar här vid datorn för länge ;)

Jobbat till 17 idag och tog mej ut på en löptur direkt jag kom hem...35min tog det, sä jäkla skönt när man väl tar sej ut!!!
Funderar på om man ska hyra ett löpband i vinter istället för crosstrainer...då kan man ta morgonpromenader och springa när man vill =) =)

Såhär ser den ut från Cykelstället....



Promenera framför tvn på kvällen när det är snöstorm ute...me like!!!
Imorgon blir det vila från träning, kör ett styrkepass på söndag innan jobbet....sen är första jobbveckan och träningsveckan avklarad =)

Nu ska jag kolla ett avsnitt True Blood, äta kvällsfika när det är klart och sen sussa...börjar 7.30 imorron!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: