Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hej igen!

Kategori: Allmänt

Har inte haft tid el ork  att skriva sen jag kom hem....blev såklart sjuk på hemresan och fick vara hemma från jobbet Ons-Tors.....inte Svininfluensan om ni tror det för jag lever ju ännu ;)

Vi hade en underbar semester i Spanien, sol och varmt....tror aldrig jag badat så mycket som jag gjort nu, trots en temp på typ 12 grader i vattnet i Marbella!! Det var lite skillnad där och i Los Alcazares, men Los A ligger som i en vik och det blir jättevarmt där i vattnet.



Lite shopping har vi även hunnit med....vi hittade en favvo-butik i Spanien som hette "Blanco" där hade dom sjukt mycket fina kläder till bra pris, hittade bl.a en klänning och en väska där =)

Här kommer några bilder från resan =)


Framme i Los A        Strandpromenad                                         Öl i Strandbaren


                                                                                                     La Manga

Cartagena                  Calblanqe     

Mer bilder kommer en annan dag, bla från Marbella =)
Nu blir det mys en stund innan jobbet......

Bye bye
///M          

Kommentarer

  • marita Brodin -västerås säger:

    Ni ser verkligen ut att haft en skön semester välkommen åter till det kalla norden kram marita

    2009-09-07 | 03:39:17

Kommentera inlägget här: