Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Gravid deja vu!!!!!

Kategori: Allmänt

Ja det stämmer.....idag på jobbet efter min lunch så svullnar mina fingrar upp som prinskorvar!!! Kunde inte ens böja mitt lillfinger?!!! Samlade vätska som fan...kände av det i vaderna och benen oxå!
Efter drygt 1h så släppte det...vette tusan vad det berodde på? Vaknade även här om natten av att händerna domnat bort fast jag låg helt rakt med dom i sängen?!!
Nåja det försvann ju =)

Hade en till skräckupplevelse imorse när jag skulle köra barnen till dagis.
Natalie börjar skrika som nån försökte döda henne helt plötsligt.....tillslut fick hon fram att det var en geting där bak i bilen.....det var bara stanna innan vi kom ner på E4an och kolla...jepp den kröp på golvet!!
Julia hade sett när den kröp på henne och sagt åt Natalie att det var en geting, men hon trodde inte på Julia....när hon väl upptäckte att Julia hade rätt.....ja då spräckte hon våra trumhinnor!!! =)

Myskväll har det varit =)
Snabbmiddag med varma smörgåsar till barnen och omelett till mej, sen fick dom kolla film och äta chips i sitt rum..

Lovade att dom skulle få se Idol med mej oxå men dom orkade inte länge innan dom vill sova =)
Mer dip åt mej hehe...
Fixade Tzatziki gjord på Kesella, gurka och vitlök, dippade gurka, morot och majschips till det =)


Imorgon bitti blir det gymet innan vi åker till Smedsbyn och hälsar på Tess.
Ha en bra kväll =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: