Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Fy fan för Hårlöss!!!!!

Kategori: Allmänt

Vet ju att det går det på dagis nu men hoppades ju såklart att mina barn INTE skulle drabbas =/
Natalies fröken sa att hon kliat sej i håret hela dagen så när vi kom hem kollade jag i hennes hår.....fy fan vad äckligt!!! Det KRÖP i hårbotten på henne och stora var dom jävlarna!!!

Iväg till Apoteket och köpa medel och luskam, Julia har vi kollat och hon verkar ha klarat sej.
Ringde deras pappa och berättade att N fått löss......inom loppet av 1h hade han ringt 3ggr och berättat att, My, Hugo och Marie oxå hade löss haha.....(Marie är Tomas nya, My & Hugo är hennes barn) Nojjig som man här började jag slita i mitt långa hår med luskammen...men hittade bara damm..haha, en dusch kanske hade varit bättre ;)

Lusmedlet ska var i över natten så imorgon bitti blir det dusch och och kamma med luskammen innan dagis!!!
Nu kliar det på hela kroppen =/ hoppas man kan somna ikväll!!



Godnatt!!!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: