Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Humöret....not good!

Kategori: Allmänt

Finns det nåt värre än när det man planerat inte går att göra....
Idag blev det att hämta tjejerna redan på morron då dom var sjuka =(
Blir alltså inge träning för mej idag och när jag ställt in mej på det och inte kan så blir jag så jäkla sur och grinig!!!
Självklart inte på barnen, det är ju inte deras fel men inombords bubblar det, är arg på mej själv och mitt humör är inte det bästa...så hoppas ingen säger nåt olämpligt idag för då kokar jag över!!!!

Det som snurrar i tankarna är : Lika bra att skita i att träna överhuvudtaget när det ändå inte går som jag vill!
Får inge bra resultat när det knappt blir att träna nåt när barnen är här.....åhhhhh vad less jag blir!
Men jag kan inte tänka så för slutar jag träna vet jag vad som händer.....och en sådan mamma vill inte mina barn ha!!

Nu blir det kaffe!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: