Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Söndag....

Kategori: Allmänt

Är lite trött och seg efter kvällen igår....tur att man var nykter och det var sååå skönt att sätta sej i bilen och köra hem till sängen sen!!!
Skumt folk ute igår, inte många man kände....men vi dansade och hade kul i alla fall =)
Jessi träffade lite folk hon kände....den enda jag kände igen där var en kille som jobbat som vakt på jobbet...Johan!

Våran fruktsallad igår =) GOTT SOM TUSAN!

 

Nä nu sitter jag bara och väntar på att åka till jobbet....sista kvällen nu denna vecka, gud så skönt!
Blir en slapp vecka sen med massa mys då barnen kommer...jobbar bara 3 dagar om jag inte får något extra-pass vill säga.

Bye Bye

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag har "utmanat" dig. Kolla min blogg... :-)

    2009-03-08 | 13:08:23
    Bloggadress: http://linjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: