Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hemma igen...

Kategori: Allmänt


Åkte ut till stugan vid halv ett efter att jag fått bråka på Julia kläderna...hon bara skrek så jag fick hålla fast henne!!
Inte ofta det händer men jag tror hon var lite trött för hon somnade ganska fort i bilen sen.
Pappa höll på att fixa skotern när vi kom dit och när vi skulle åka hem fick han igång den....haha.
Pappa fixar korvglöd =)Mommo
Grillade korv och Anki fixade lite makaroner åt barnen....vi åt sallad till korven och bröd..
Natalie väntar på mat =)
Julia sov i bilen tills vi hade ätit klart, så när hon vaknade fick hon sitta hos mej och mysa under jackan medans jag matade henne =)

Sedan blev det kaffe och fika inne i stugan för mina tår höll på att frysa ihjäl och Natalie var blöt efter hon åkt i snön med hundarna...

Bastun som pappa byggt =)

Nu är vi hemma och tinar upp oss, ska värma lite mat åt barnen och sen ska dom få bada innan kvällsmyset...
Själv får jag besök av Hanna ikväll som skulle handla med sej lite gott och se melodifestivalen med mej...kul för det var längesen vi sågs nu!!

Höres =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: