Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Härligt väder =)

Kategori: Allmänt

Vilka vårkänslor man börjar få av dagens plusgrader...även om jag svurit mej less på all j*vla slask man skulle forsera med bilen!!! Vart är alla traktorer med skopa???
Mina däck på bilen e ju inte dom bästa så det var bara att tänka sej för innan man släppte gasen huvva!!

Lämnade barnen hos m & p och åkte sen till solsystemet...har hört att det ska vara bra där och det stämde!
Även om det var lite dyarare än sun-tan så fick man mer för pengarna & man låg superskönt, som i en solstol =)

Dit blir det att åka fler gånger!!

Nu ska jag fixa middag åt barnen, blir rester som annars kommer bli dåligt när dom åker till sin pappa....
Själv ska jag göra en smoothie...blev grymt sugen på det.

Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: