Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Halsfluss =(

Kategori: Allmänt

Natalie klagade på ont i halsen och när jag kollade ner där så hade hon fullt med vita prickar....ringde direkt VC för att få en tid innan helgen så jag slipper åka till jouren och lägga ut en massa pengar!
Så vi tog en promenad till VC och träffade en läkare som bekräftade mina misstankar...efter ett labbtest fick vi hämta ut medicin på apoteket....
Alvedon & Kåvepenin

Penicillinet smakar verkligen skit och jag förstår att Natalie inte var så sugen på att ta det...men jag mutade med glass efteråt så nu är första dosen avklarad....bara 10dgr kvar då!!!!

Det var skönt att komma ut och röra lite på sej...börjar få lite abstinens efter träning nu!!!!!!
Blir väl att slänga sej på golvet ikväll och köra situps....kan inte vara utan träning en hel vecka det går bara inte!!!

Höres senare

Kommentarer

  • Linda säger:

    Huvva då! :-(

    Hoppas att hon kryar på sig snart!!

    Kram

    2009-03-13 | 19:21:04
    Bloggadress: http://linjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: