Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon =)

Kategori: Allmänt

Tror Natalie slog rekord imorse...inte med att sova länge utan att vakna tidigt!!
05.32 kom hon in till mej och ville att jag skulle slå på barntv som jag glömde fixa igår kväll....gäsp!!
Tur att tjejerna kan mysa på själv på morron så jag har fått sova till 8.30 ;)

Nu hinkar jag kaffe och skrattar åt Julia som är helnöjd över att få ha trosor på sej och inte blöja....hon lyfter på klänningen hon har på sej och säger "mamma tolla toser" haha sötunge!

Vi ska iväg till mommo en sväng senare, tänkte lämna tjejerna där och ta en promenad till solariet....måste få röra på mej!!! Imorgon får jag äntligen åka till gymet och svettas lite =)
Tänkte få ihop 5 pass denna vecka, så det blir fullt upp med jobb och allt =)

Höres

Kommentarer


Kommentera inlägget här: