Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Gamla mobilbilder =)

Kategori: Allmänt

Har fört över lite bilder från min mobil....haha rätt kul att se vad man tagit =)

Syster nina & Kusin Ida i somrasN fotade en sovande mamma
Julias nya skorNatalie fick en leksak på VC
En väldigt smal och ljusare jag för 1år sen!J sover =)
Från i somras
Liten Julia =)Syster Emmy
Jag & Syrrorna i London -sept 08
Partypolare?!Idas vrålåk;)Jag+Nina

Jepp det var lite gamla bilder....
Har städat lite här hemma i brist på annat men nu ska vi snart börja åka till mommo, gud vad barn kan dra fram grejer och fort går det!!!

See ya

Kommentarer

  • Ida säger:

    Fina bilder! Särskilt mitt vrålåk..haha;) Kul att du uppdaterar så ofta! SJälv är man bakis sen igår.. firade pär i klassen som fyllde 30 år! Herregud, där ligger man i lä :) Om mindre än en vecka är jag på plats ju.. kul! Måste försöka ses den helgen. Men du jobbade va? Aja vi får höras. Kul o träffa barnen lite oftare oxå, de är så söta. Puss & kraaam

    2009-03-15 | 12:14:22

Kommentera inlägget här: