Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Äntligen kväll!!

Kategori: Allmänt

Gud vad jag har varit trött idag på jobbet plus att det har varit segt...inte så mycket folk!
Men det är ju löning imorgon så det är nog inte så konstigt......

Kom hem sent med barnen då jag slutade 16.30 och sen hämtat dom i Smedsbyn....var hemma runt 17.45 så det blev snabb-middag till tjejerna....Risgrynsgröt....jag blandade köttfärssås från igår med lite grönsaker.

Är nu inne på min 3:e vecka utan kolhydrater....alltså potatis, pasta, ris och bröd....inte heller sötsaker under veckorna! Det går riktigt fint och min mage känns bättre än den gjort på väldigt länge!!!
Vågen visar inte så mycket men vill inte tappa för mycket då jag är rädd att musklerna försvinner!
Äter proteinrikt och mycket frukt & grönsaker.....orken har det inte varit något fel på i veckan när jag tränat heller =)f

Hade tänkt ringa Ica banken ikväll...fick för mej att dom hade öppet till 20 men inte det....18 stängde dom så jag får fixa det en annan dag!
Läste i tidningen idag att man kunde kolla skattebeskedet nu med E-legitimation så jag var tvungen och kolla....sålde lite fonder förra året och vet att dom skulle dra skatt på det....men jag skulle få tillbaka =)
Haha inte speciellt mycket men huvudsaken var att jag slapp betala något....då hade jag nog börjat gråta!!

Ikväll blir det Tv som gäller....är trött och ids inte göra något annat.
Desperate Houswifes kl.21 =)

Nu ska jag koka kaffe =)

Trevlig kväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: