Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Härlig dag =)

Kategori: Allmänt



Halloj!
Dagen började med sol och bad......mys!!! Känner att jag bränt mej lite på armarna idag!
Packade in barnen och min mormor i bilen, åkte till almedalen och väntade på morsan och hennes corvette =)

Barnen lämnade jag med min mormor som skulle ha pickninck med dom där =)
Jag och morsan gled iväg med corvetten.....åkte förbi Inter Sport där vi gick lös bland alla kläder, jag skulle ha mej ett par nya skor så det hittade jag plus annat!!!


Skor, strumpor, linne, huvtröja och träningsbyxor...allt i Nike =)
Tack mamma =)
Så jag funderar nu starkt på att ge mej ut ikväll och testa ny-skorna =)

Har just ätit middag och är proppmätt!!
Lasse lagade köttbullar och makaroner...men jag blev som sugen på kycklingen som blev kvar igår =)

Kneippyn imorgon...blir nog där från 10 på morron och hela dagen!!!

Soliga hälsningar från Visby!!

///M

Kommentarer

  • Najalla säger:

    Hamplans invigning kanske? Självklart jobbar jag ju så klart.. Suck! Men jag är ledig söndag, vill du boka upp något då? Om du kan vill säga! Kram

    2009-06-25 | 19:49:17
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: