Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon??

Kategori: Allmänt

Vaknade helt glad på morron...min mobil var orsaken =)
Kom till köket och skulle göra frukost till mej och barnen...känner nån knöl på sidan av ryggen så jag säger åt morsan : Vad har jag där?! Säg inte att det är nån jävla fästing?!!!!  Nä inte har du nån fästing, säger hon innan hon ens kollat...när hon kollade närmare så, Ehh Jo det ÄR en fästing!!!!
Fy fan vad äckligt, hatar små kryp och denna satt ju fast i mej...säkert har den smittat mej med borrelia el nåt annat vidrigt oxå...bara för att det är jag MADDE!!!!



Morsan tog bort den i alla fall och brände upp den....fick den säkert igår när vi var och gick i skogen!!!

Godmorgon...nja men solen skiner i alla fall och det är nästan 26 grader ute och klockan e inte ens 10 ännu!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: