Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Allt sitter fan i huvudet!!

Kategori: Allmänt

Mötte upp Vickan utanför Inpuls, tänkte att jag skulle lämna barnen på deras barnpassning idag...inga problem var det, tjejerna började leka och Natalie tog hand om lilla Julia...bästa storasystern!!!!
Så vi smet iväg och började träna....värmde upp med 10min löpning sedan blev det fram & baksida axlar.
Vickan ville testa curlstången med 10kg skivorna på....hon var övertygad om att det inte skulle gå men den där lilla finskan fixade det galant!!! =)
Så var det min tur....fixade det förra veckan så visste att jag klarar det!
MEN......fuck....tappade helt koncentrationen, tvekade för länge och då gick det inte!!
Bara att börja om...kände hur arg jag blev på mej själv!!! Värmde upp med hantlarna och sedan gav jag mej fan på att det skulle gå...och nog tusan gick det då oxå....3 set fixade jag! =) =) =)
Avslutade med mage....
Allt sitter i huvudet ;)

Fick hem nummerlappen idag till Vårruset!!

På torsdag gäller det =)
Imorgon efter jobbet ska jag springa....tar nog rundan runt sjön, den är drygt 5km....sen blir det ingen löpning innan tors....bara ett pass på gymet på ons!

Bye Bye
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: