Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Natalie 5år!!!!

Kategori: Allmänt

Grattis mammas stortjej =)

Bilden lånade jag av Nina som fotat med sin nya systemkamera idag!! Så jäkla fina bilder det blir...är väldigt avis på henne!!!
Natalie har öppnat paket idag och fick bestämma middag...det blev tacos =)


Själv har jag legat i soffan sen 17...har huvudvärk som inte vill ge sej!!!
Har tagit alvedon men icke....nu testar jag att fylla kroppen med nog mycket koffein så den ska glömma den här jävla huvudvärken =) Kanske inte druckit nog med kaffe idag...hehe

Imorgon blir det förhoppningsvis att åka till Storsand för sol och bad om vädret håller i sej!!
Tar med mej syster Nina oxå =)

Nu måste jag koka mer kaffe och sen slänga mej i soffan och fortsätta sakna DEJ!!!

Bye
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: