Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Helgen över....

Kategori: Allmänt

Lite seg man har varit idag då!!
Blev såklart ingen strand då det varit mulet hela dagen!!
Jag och barnen har varit hemma och haft mysdag, somnade med Julia på min mage i soffan vid halv ett =)
Vid  16 tog vi oss iväg till Skurholmen där barnen fick vara med sina mostrar medans jag åkte till gymet.

Testade löpbandet som uppvärming och att springa gick helt okej, värre är det när jag ska gå!
Biceps & Rygg blev det sen...riktigt bra ryggpass, bästa på länge tom =)
Har svårt att känna att det tar ordentligt när jag kör rygg men idag var jag helt slut och genomsvettig!!

Hämtade barnen och åkte raka vägen hem för att fixa middag! Lax i ugn med grönsaker fick det bli.


Tjejerna har badat och lagt sej i lagom tid så vi orkar med morgondagen!!
Barnkalas...ojoj vad jag kommer få städa här sen =)
Natalie har beställt jorgubbstårta så det ska vi åka och handla saker till imorgon, kommer nog även köpa papp-tallrikar så jag slipper diska ihjäl mej....måste fundera ut vart min iläggsskiva till bordet är oxå och 2 extra stolar måste jag lokalisera!! Nå det får bli ett projekt för morgondagen =)



Försöker kolla på film på den lånade tvn...färgerna är inte riktigt som dom ska, men till veckan får nog Andreas följa med och kolla på en ny tv....minst 42" ska det bli =)

Ha en bra söndag-kväll!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: