Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Bitter Bitter Bitter....

Kategori: Allmänt

Idag i alla fall!!!
Fullt med kunder hela morgonen, alla säger: Åh vad det är synd om er som måste jobba en sån här dag! Nu ska vi på stranden för det är så varmt ute!
Jaha....OCH?! Hade oxå gärna legat på standen en sån här dag, men någon måste ju jobba så ni strandlovers kan köpa nåt att stoppa i kylväskan TILL stranden.....Har varit riktigt bitter, tur att jag jobbat med syster så vi har kunnat peppa varandra....bara en vecka kvar nu, vi måste hålla ut =)
SPANIEN NÄSTA!!!

Nu är snart denna plågsamma dag slut och imorgon är det fullt upp då man är ledig!
Barnen är i badet och sen ska dom sova =) Om dom nu kan sova i denna värme??


//////M

Kommentarer

  • Ida säger:

    Ni håller ut. Jag peppar mig själv att hålla ut de sista 2 arbetsdagarna. Det är ju för fan ingenting men känns som en eeevighet! Dagarna i V-ås kommer gå svinfort o sen är det ju dags! 23.05 på söndkväll stiger jag av flygbussen på terminal 5. Då får ni stå med en öl redo att möta mig..haha ;)

    2009-08-09 | 20:11:35

Kommentera inlägget här: