Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Slut på ledigheten....

Kategori: Allmänt

Gud vilket väder det har varit idag!!!
Tog på barnen och mej själv kläder och gick ut på fm, gick till lekparken...där det var hur mycket snö som helst och man sjönk ju ner till knäna...el jag i alla fall hehe....sen tog vi en prommis med vagnen innan vi gick hem och fixade lunch.

Efter lunchen tog jag ut stolarna till balkongen, satte mej i bara linne och solade....det var 18 grader i solen =)
Kl 13 åkte vi till Leos lekland och hade kalas med Mikaela....gud vad dom har sprungit omkring barnen!!
När dom stängde kl16 ville dom inte åka hem...men vi hade ju inget val =)
Fixade middag och sen blev det balkongen igen ;)

Efter idag får man ju riktiga vårkänslor...lovely!!!!!

Ville åka och träna idag men fick ingen barnvakt.....börjar krypa i kroppen på mej nu och har massor med energi som jag vill göra av med!!!!!
Suck....får vänta till på onsdag!! Länge dit.....imorgon hinner jag inte då jag ska lämna barnen i byn och sen jobba 12.30-21.05....men hoppas på en kvällsprommis med Jessi i alla fall =)
Ons-Tors-Fre & Lör blir det i alla fall gymet!!!

Ska ta och fixa mej kaffe nu och sen glo på tv =)

Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: