Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Självklart!!

Kategori: Allmänt

Så fort man har något inplanerat så blir någon av barnen sjuka, denna gång är det Julias tur.
Dock inte så allvarligt men hon har feber tyvärr och vi ska till Piteå idag och sova över där.
Men vi åker ändå, hon kan lika gärna ligga där och vila som hemma i soffan och jag vill ju träffa mormor som är uppe och hälsar på nu.
Det är dessutom hennes födelsedag, om jag räknat rätt så fyller hon 67 år idag :) Grattis!!!

Morgonpromenad avklarad med Madde.R och min målvikt på 57kg nåddes imorse utan att jag egentligen ansträngt mig speciellt mycket de senaste veckorna :)
Så nu kommer jag bara hålla samma kosthållning, köra morgonpromenader och träna när jag kan för nu är det sommar!!
Även om värmen inte visat sig ännu :(

Mysfrukost med tjejerna blir det nu!
Trevlig Lördag :)

Kommentarer

  • Madde säger:

    söta tjejer :)

    2012-06-09 | 13:54:13

Kommentera inlägget här: