Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Rutiner rutiner

Kategori: Allmänt

Finns det nåt bättre än det?!
I helgen var vi till Piteå och sov över från lördag till söndag, jättemysigt och det var jättekul att träffa moster, mormor och kusinerna.
Åt en massa gott hela lördagen, trodde magen skulle spricka men den höll sig intakt ;)
MEN när man vanligtvis äter en helt annorlunda kost och minimalt med socker så har det nu tagit 2 dagar innan min stackars mage återhämtat sig :(
Så nu är jag tillbaka till mina rutiner, morgonpromenad imorgonbitti och grötfrukost!!
Kvällens middag blev lax i ugn, sommarsallad och kokt broccoli så nu börjar magen återgå till en mindre svullen och ond boll ;)
Tog mig till gymmet idag oxå, har inte varit där sen förra veckan!!!
Tanken var att åka dit igår men hade sån huvudvärk, frossa och ont i magen så jag tog en promenad istället.

Det har ju äntligen kommit lite värme till norr oxå så jag hoppas man slipper ta 3 lager kläder imorgon på promenaden!!
Är dessutom ledig imorgon så solen får gärna visa sig mycket under dagen :)

Lite bilder från Piteå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: