Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Regn Regn Regn =(

Kategori: Allmänt

Usch vilket tråkväder!!!
Bara 3 arbetspass kvar nu innan semestern och då får solen se till att komma fram!!!
 
Imorse tog jag sovmorgon till 9.30 och sen var tanken en promenad, men efter att jag gått en liten bit så kom jag på att jag ska fan springa istället!
Så det blev en löptur runt Porsön och tillbaka på ca 40min =)
 
Jobbat sen till 20.15, gjort sallad så jag har med mig mat imorgon till jobbet, kollat lite serier och nu ska jag gå och sova.
Kliver upp 05.00 imorgon så jag hinner med min promenad innan jobbet, såg vädret och har redan ställt in mig på att vandra i regnkläderna imorgonbitti =(
Direkt efter jobbet åker jag till gymmet för nu är det längesen jag var dit, sen hem och byta om för en löptur på ormberget!!
Tur jag är ledig på torsdag för jag har en känsla av att kroppen kommer vara öm ;)
 
 
Godnatt =)
 
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: