Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Det närmar sig!!

Kategori: Allmänt

Semestern närmar sig och shit vad skönt det ska bli med ledighet!!!
Även om vi inte har några stora planer under semestern så ska vi bara mysa på jag och barnen :)

Varit ledig idag, tog sovmorgon till efter 10 då Tess ringde och väckte mig, trodde helt klart att klockan var 8 för jag var så jäkla trött men när jag hörde vad den var så piggnade jag till ;)
Tagit en promenad, hälsat på Madde en sväng, bokat tid för att fixa snygga naglar inför semestern, hämtat Julia på dagis och haft mys här hemma.
Natalie är ju på fritidsläger till på onsdag.

Har tom beställt en parfym från nätet som jag tänkt beställa nu flera månader men inte kommit ihåg!
Mycket billigare dessutom och nu måste jag ha en ny för min är helt slut så har kört med parfymprover som jag haft liggandes, ny doft varje dag haha ;)

Tyvärr blev det ingen träning idag, är inne i nån humörsvacka av olika skäl och energin och orken har inte funnits.
Bokade in ett pass med madde imorgon i alla fall så jag tar mig iväg!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: