Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Lång dag !

Kategori: Allmänt

Klev upp 5.30 imorse för att göra mig klar, packa väskor, fixa frukost, väcka 2 trötta tjejer, fixa matlåda, se till att barnen fick med sig alla grejer när dom nu åkt till sin pappa 1vecka.
Skjutsa dom till dagis/fritids och sen full fart mot jobbet...7.30-17.00 !
När man äntligen fick stämpla ut bytte jag om och åkte till Inpuls där det blev 100min effektiv träning :)
Först ett 45min rygg/baksida axlar -pass och sedan 45min spinning, avslutade med 10 min på ski-maskinen innan jag gav upp och åkte hemåt.
Nu ligger jag i soffan efter duschen och en sen middag :)
Sovmorgon imorgon, jobbar 12-20.15 och vilodag från all träning!!
Måste låta stackars benen ta igen sig efter gårdagens 50min löpning och dagens spinning ;)

Bild från bion igår på mina sötisar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: