Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Grymt svettigt pass!!

Kategori: Allmänt

Det var Bettan som var instruktör på lunchspinningen och det är mycket JUMPS när hon kör!!
Alltså upp occh ner på sadeln tills man nästan trillar av....i takt till musiken också såklart ;)
Sen blev det lite mix av biceps, baksida lår och kettlebells.



Har sedan ätit lunch, städat lite, hämtat barnen på dagis/skola, handlat mat för mina sista kronor, lagat middag och sen städat klart här hemma.
Nu är alla Julsaker borta och det är fan skönt med lite ljus =)

Till middag blev det plättar för kidsen med sylt och grädde hihi
Till mig slängde jag ihop:

Massa spenat
Kycklingköttbullar
Lite skuret kalkonpålägg
Champinjoner
Soyagrädde + lite soyamjölk
Lite blandade kryddor

Till det sallad och matvete =)



Nu ska jag dricka kaffe och kika Tv tills jag måste sussa.....börjar 7.45 imorgon vilket innebär att klockan ringer 05.00 !!!
Tar sikte mot helgen och framförallt fredagen med Tacos och en bokad bastu =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: