Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Slut i hjärnan!

Kategori: Allmänt

Har så mycket tankar i hjärnan nu så det är inte klokt!
Även fast jag lägger mig i tid på kvällen och sover hela natten känner jag mig aldrig nog utvilad.
Bostadsproblem, ekonomi, arbete, känslor, besvikelse, saknad, ensamhet, funderingar, panik, ilska och stress.
Tackade ja till en andrahands lägenhet i måndags som ligger mitt i stan, en jättefin 4a så barnen får varsitt rum.
Väntar ännu på att få skriva kontrakt och innan dess kan jag inte slappna av!
Men hyran är ju betydligt högre än jag har nu, kommer få hjälp med hyran av mina föräldrar nu under detta år jag jag kommer hyra.
Har möjlighet att få första handskontrakt sen men kommer det funka?!
Kommer ekonomin gå ihop?
Får ta en sak i taget och hoppas på det bästa, hade gjort vad som helst för att ha min familj här i denna stad, nära mig men tyvärr är jag ensam kvar och det suger!!!
Vill göra något med mitt liv, inte stå på Ica Maxi tills jag är en gnällig gammal kärring, jobba varannan helg, ha barnen varannan, ingen barnvakt, svårt att göra nåt, svårt att hänga med kompisar på saker.
Antingen jobbar jag el så har jag barnen.
Känns som att jag är fast i ett ekorrhjul och jag vet inte hur jag ska ta mig ut det.
Kroppen är i obalans med allt det innebär och mina känslor är en berg och dalbana. Skumt nog är jag ganska bra på att dölja det utåt men inombords är det åt helvete!!
Nu ska jag gå och sova. Godnatt!!!

Kommentarer

  • Madelene säger:

    Min fina vän. Du är så duktig, så som du håller igång med träning, är en fin mamma åt dina barn, jobbar och får allt att gå ihop!

    En sak är säker; allt löser sig, bara man inte ger upp och jag lovar att jag ska hjälpa dig med allt jag bara kan. Det kommer lösa sig, jag LOVAR :)

    2012-08-13 | 09:03:26
    Bloggadress: http://madelenelundqvist.blogg.se
  • M säger:

    Tack gumman!!! De orden värmer, bästa vännen man kan ha!!! PUSS <3

    2012-08-13 | 09:13:40
  • Sofia J säger:

    Det blir bättre, det löser sig alltid!
    Puss och kram på dig

    2012-08-16 | 22:01:59

Kommentera inlägget här: