Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sista arbetsdagen.....

Kategori: Allmänt

I alla fall denna vecka!!
Imorgon ska jag på Handelskurs så det blir att sitta på Quality hotell och lyssna några timmar =)
Sen tar jag helg!!!

Kommer dock ha fullt upp denna helg med flytten....började packa några kartonger igår och fy faaaan vad fort det går att fylla EN kartong....måste nog åka och låna lite fler!!
Har tänkt flytta alla stora möbler på fredag förmiddag med hjälp av lillebror och Lowe så det är bara se till att ha allting klart till dess!!!

Igår blev det Axlar och 30min löpning på gymmet...gick helt okej med tanke på min träningsvärk!!
Har fortfarande träningsvärk i överkroppen och nu även axlarna =)

Middag idag blir tonfisksås med grönsaker....
Gjorde denna sås förra veckan och den var riktigt god!!



Hackad vitlök
Purjolök
Skivad kalkon
Rivna morötter
Soyagrädde
Tonfisk
Kryddor



Jobbar 8.45-14.30 idag....så nu ska jag gå och pussa lite på hjärtat innan vi åker iväg =)

Godmorgon!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: