Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

På plats!!

Kategori: Allmänt

Har gått an som en galning sen fredagmorron...men nu är jag installerad på Björksgatan och har packat upp alla kartonger, barnens kläder har jag inte hunnit fylla upp i deras garderober...sen är det lite småpyssel kvar, lite hyllor som ska upp och skräp som måste kastas =)

Haft vilodagar från gymmet fre och lör men idag var jag dit, blev axlar, mage och 30min löpning....guud vad skönt det var!!!

Sen måste jag väl erkänna att det finns något positivt med att hösten är här....Idol har börjat och det är mörkt ute så man kan tända massa ljus =) ME LIKE!!!

Nu ska jag mysa vidare en stund innan det är dags för sängen...jobb imorgon och barnen ska till sin pappa igen.



Haha ser ut som en djungel här nästan...mina föräldrar lämnade kvar en massa blommor i tron om att jag ska få dom att leva vidare...ska göra mitt bästa i alla fall :P


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: