Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Vab-dag

Kategori: Allmänt

Idag fick jag bli väckt av att Natalie kom tidigt imorse.
Hon har haft sån huvudvärk sedan i lördags och igår kräktes hon tom!!
Ljuskänslig är hon oxå så funderar om det är nån typ av migrän?
Vi har i alla fall en tid bokat i em på VC för kontroll.

Har pysslat på hemma hela dagen, lastat ut däcken från min nya bil som Emil kom med i lördags.
Det blev en Saab 9-5 sedan i färg silver.
Så nu är det slut på letande av bil, var så less att jag ville spy på blocket!!!

Bakat en jävligt kladdig kladdkaka!!



Hackade Fazers choklad med hasselnötter i över kakan, rikigt gott =)

Ikväll blir det veckans första träningspass...förra veckan....hmm blev bara ett pass tyvärr!!
Vart sjuk på onsdagen och då var det ingen ide att tänka på gymmet.
Men nu jäklar är jag utvilad och taggad =)
Blivit mycket godis m.m senaste 2 veckorna dessutom så nu måste jag röra på mig så jag inte börjar rulla fram ;)



                                        
                                                       Gullunge!!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: