Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Letar och letar.....

Kategori: Allmänt

Inte fan är det lätt att bara hitta en bil!!!
Inte när man faktiskt måste ha en typ NYSS!!
Hittade en i Sthlm som jag ville ha men den blev såld....måste få mitt lånebesked först innan jag kan gå vidare med planeringen annars måste jag hitta någon annan lösning på pengar till en bil.
Har förstått att jag inte får många tusenlappar för min trasiga bil...har lagt ut den på blocket till högstbjudande så hoppas jag får napp snart!!

Har i alla fall tagit oskulden för mitt bussåkande till jobbet....inte illa för att vara mig :P
Under de 6åren jag jobbat på Maxi har jag aldrig tagit bussen till jobbet!
Så Check på den.

Träningen rullar på...var ute en sväng och sprang i onsdags, tänkte springa upp till ormberget för en runda.
Hittade inte närmaste vägen dit så tog en stund innan jag kom fram till spåret, sprang där 5km och tog en annan väg hem sen längs gångvägarna.
Slutade med 60min löpning innan jag var hemma igen haha...men det gör inget =)

Här kommer lite bilder från i lördags när vi var hos Jenny och hade kassaledarträff med middag, alkohol och spel =)
Har inte haft tid iom det som hände med bilen natten mot söndag....

 Rikard fixar Tapenade

Välkomstdrinkarna blandas



Förrätt i V-rummet


Till huvudrätt blev det fondue, potatisgratäng, sallad, bröd och ett supergott rödvin!!


Tog sin lilla tid att äta då man snällt fick vänta på att köttet/kycklingen blev klar =)


Spelade ett kul spel...tror det heter "med andra ord" du ska ta upp en bricka med ett ord och sedan beskriva det utan att säga ordet...på tid och så många som möjligt innan tiden är slut =)

 Ett urval av alla ord man fick!

 Malin och Anette med kameran i högsta hugg!

Eva, Eija & Rikard
Riktigt kul hade vi åt vissa medarbetare som hade lite svårare att förklara :P



Efterrätt blev Cheesecake el "philadelphiaglass" med varma hallon =)



Hujja vad mätt jag var när jag åkte hem med taxin sen....
En jättetrevlig kväll och det måste göras om snart!


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: