Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Äntligen lite löpning!!

Kategori: Allmänt

Har myst med barnen idag innan Marie kom och hämtade dom.
Hoppas Julia blir bättre nu när dom är hos sin pappa i veckan, men det kändes jobbigt att vinka av henne när hon är sjuk...snutten fick följa med henne för det har varit hennes livlina i helgen =) Natalie var nöjd för hon är ledig från skolan så nu skulle hon minsann få leka med sin bästis =)

När jag vinkat av dom bytte jag om för en löptur, jäklar vad skönt det var med frisk luft och att få röra på benen mer än att vanka fram och tillbaka i lägenheten!
Blev en runda på 35minuter, alldeles lagom när man inte sprungit på ett tag förutom intervaller på bandet.

Fixade Lax till middag när jag kom tillbaka.



Med grönsaker och sallad till.



Nu väntar jag på att Lowe ska sluta, tänkte släpa med han till gymmet om han nu orkar det =)

Jobb 13.45-20.15 imorgon och sen ledig på onsdag...undra vad man ska hitta på då?!!!


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: