Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Vad hände?

Kategori: Allmänt

Igår funderade jag på att kliva upp 7.00 för att springa innan jobbet.
Imorse när klockan ringde 6.45 var jag INTE speciellt sugen på att kliva upp från min varma säng!!
Men 10min senare stod jag fullt påklädd ute och taggad för löpning...vad hände?!!!

I hela 55min var jag ute och sprang!!!
Haha...så typiskt mig, har jag tänkt tanken att springa och sen känner att det bara är för att jag är trött/seg som jag inte ids ta mig ut så tar samvetet över och hjälper mig upp ur sängen!
Men jävlar vad skönt det var, inte tungt, inte jobbigt, pigga ben, frisk luft, tanken på en god frukost när man kommer tillbaka och inte minst en varm dusch!!

JA morgonlöpning är grymt underskattat!!!
Kanske inte kommer vara lika sugen när det är snöstorm ute hehe ;)





Nu vantar jobb till 15.30 sen ska jag hämta tjejerna från skola/dagis =)


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: