Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Näää

Kategori: Allmänt

Inte blev det gymmet igår haha....
Vi hade för mycket träningsvärk och för trötta/mysiga för att ta oss till gymmet...istället blev det



Myskväll i soffan och det var en MYCKET bättre sysselsättning igår, hade inte orkat göra ett bra styrkepass så det var lika att stanna hemma med hjärtat =)

Nu är man uppe igen, Lowe åkte till jobbet 7.30 och jag klev upp 8.00...sitter nu med kaffekoppen i handen och frukosten i magen.
Enda skillnaden mot igår är att jag inte är ledig utan ska stänga på jobbet idag....eller inte bara idag utan både fredag OCH lördag oxå....suck!!!
Bytte ett pass med en tjej på jobbet imorgon så istället för att sluta 17.30 går jag till 22.15...kändes smart då men fan inte nu!

Ska ta mig till gymmet senare när jag vaknat till liv och fått i mig lite mer kaffe =)

Min nya skjorta:




///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: