Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Funderar....

Kategori: Allmänt

                            

Här har jag varit på morron och pratat med en studievägledare.....
Har ju ingen gymnasiekompetens och för att kunna söka en del jobb el plugga på universitetet måste jag ha det!
Blir ju inte yngre och ska jag plugga är det väl bara bita i det sura äpplet och sätta igång, bli skuldsatt för livet dessutom...typ :P

2år tar det att läs upp de ämnen jag saknar och i så fall blir det till hösten 2012, måste vänta tills dess för att CSN ansökan ska hinna gå igenom så jag får det högsta bidraget!
Sen får vi se....men måste ju börja med det i alla fall.

Har städat lägenheten medans Julia sett på barntv =)



Nu blir det lunch och sen till gymmet!!!


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: