Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

En ledig dag!

Kategori: Allmänt

Tess kom hit imorse efter hon lämnat barnen på dagis, gjorde mig iordning och sen åkte vi in till stan en sväng =)
Hittade massor av kläder jag ville ha men hejdade mig såklart...eller plånboken hejdade mig!!
Blev en rödrutig skjorta från Gina och lite underkläder =)

Lunchade på Waldorf där det var buffe sen åkte vi hem till mig och drack kaffe.

När hon åkt hem bytte jag om för att åka till ormberget och springa =)



Bestämde mig för att springa 7,4km spåret.
Men fy fan vad tungt det var idag...fråga mig inte varför men fick gå en bit när jag sprungit uppför de brantaste backarna...tungt att andas bitvis så jag fick sänka farten.
Men tog mig runt i alla fall.
När jag sen stod och stretchade blev jag irriterad för att jag inte orkat hela vägen plus att jag fick lite ny energi när jag hämtat andan en stund.
Så jag gick tillbaka och sprang 2,6km till haha....fick ihop 10km idag ändå :P

Nu har jag ätit middag och när Lowe slutat blir det gymmet en sväng oxå =)
Men imorgon ska jag ta en vilodag...möjligen en promenad på dagen innan jag börjar jobba kl 16.

///M

Kommentarer

  • anki säger:

    Ja det är roligt o gå runt snake mountin ...o kanske springa oxå fina vägar men det är tungt ...det är bra att passa på innan vintern kommer :-)

    2011-11-02 | 22:04:10

Kommentera inlägget här: