Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Härligt med sommar!!

Kategori: Allmänt

Åhhhh vill inte att sommaren ska ta slut, gruvar mej verkligen för kylan och all jävla snö som ska komma!!!
Men några veckor till med värme är det väl kvar får jag hoppas!!

Igår var det kusinträff på Björks...

 Elin & Daniel

 Erik

 Ida

Grabbarna fixade grillningen =)



 Iskallt Rosevin Mmmm

Riktigt trevlig hade vi, kul att vi lyckade samla alla utom Nina denna gång =)
Tyvärr skulle Elin och Daniel jobba idag så dom åkte hemåt runt 23.

Jag och syrran var väl inte sugna på att gå och sova ännu så det blev en spontan utgång på färjan!
Slängde på oss nå kläder och beställde taxi.





 

Idag blev det Gultza....skönt att bara ligga och slöa i solen!!
Köpte med oss varsin tidning och hittade en så jävla ful bild som jag inte kunde sluta skratta åt..



Haha den gjorde min dag.....

Nå jobb imorgon och hela helgen!!
Kanske bio imorgon kväll med syster och nå kompisar =)


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: