Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Torsdag!!

Kategori: Allmänt

Har varit ledig hela dagen men haft fullt upp i alla fall...(som vanligt)

Igår kväll åkte jag till Björks för att se film med Nina, Emil och Sofia.
Emil bakade kladdkaka men glömde en liten ingrediens så resultatet blev detta...



                                     

Stoppade såklart inte chokladälskarna...den var faktiskt god haha...
Men Sofia offrade sej och bakade en ny!



Den var oxå jäkligt god!!

Idag har jag städat barnens rum ordentligt, tvättat och plockat...
Hämtat min säng som nu står ouppackad i V-rummet



En firma har hämtat min TV för lagning så nu får vi nöja oss med en 32" ett tag...den ser jävligt liten ut där den står!!!
Köpt nya hörlurar till Ipoden så nu låter det ;)

Körde Nina till flyget och som vanligt är man sentimental eller det är väl hela vår familj så tårarna rann när vi stod där...hon fick ju jobb i Spanien och åkte till Sthlm idag och vidare till Madrid på söndag så nu är båda systrarna borta igen =(
Emmy landar i Sidney Australien imorgon på hennes födelsedag.
Men till sommaren kommer dom tillbaka för att fira Emils student.

Sen tog dagen slut och mitt planerade träningspass sket sej, men jag ska njuta i soffan med lite ljus och kaffe innan sängen...det får duga ;)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: