Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Full fart mot helgen!!

Kategori: Allmänt

I tisdags efter konferensen så blev det gymmet och när jag var klar där bytte jag om till löparkläderna och sprang hem från stan =)



Igår skulle bilen på verkstad i Boden, tog med mig Lowe dit och i hela 5 jäkla timmar knallade vi runt i den staden...gillar inte Bodens stad plus att det spöregnade så vi gick och satte oss på Okq8 macken med kaffe plus en Geisha och väntade på att bilen skulle bli klar.
Men det var fan värt all väntan för jag fick det väldigt mycket billigare än priset som först var satt så jag var helt överlycklig när vi åkte hemåt =)

Lagade köttfärssås & Spagetti när vi kom hem, hyrde en film och låg i soffan heeeela kvällen...myyyys =)

Jobbat till 22.15 idag och när jag kom till personalrummet stod det en fin massagestol där som absolut var tvungen att testas :P



Nä ska gå och sova snart så jag orkar upp till gymmet imorgon!!


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: