Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

lååång dag....

Kategori: Allmänt

Även fast vi stängde redan 18 ikväll på jobbet så har dagen varit lång!!
Jättefint väder ute idag och de gjorde det inte lättare att jobba, var och varannan kund påminde oss även om det fina vädret och tyckte det var tråkigt att vi " valt " att jobba just idag...vaddå valt?!!
Om jag fått välja kan jag göra en lista på tusen andra saker jag hellre skulle gjort!!!!

Väl hemma så insåg jag att jag glömt lämna igen filmen på Statoil.....
Slog 3 flugor i en smäll....Ut i finvädret, lämna film och motion = Löpning   :P

                                 

Sprang först och lämnade filmen sen tog jag en löprunda....blev totalt 8km och guuud så skönt det var!!

Verkar som att alla jag känner ska parta ikväll och jag känner mej som värsta tråkmånsen som sitter hemma själv hela jäkla påsken!!
Lite smått uttråkad är jag oxå men det går över....har ju Valborg att se fram emot =)

Nu ska jag fixa mej lite kaffe och något att äta...har inte ätit någon middag =/ bara proteindrink och banan...
Tänkte även skriva en handlingslista så jag kan handla imorgon efter jobbet!

Trevlig Påskafton alla!!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: