Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Vinterångest!!

Kategori: Allmänt

Usch vill inte ha vinter, vill ha sommar ALLTID!!
Varför bor man inte i ett varmt land?! Och varför ska man bo i norra Sverige när man kan bo i södra och slippa
-30 grader och snö i flera månader?
Får väl se fram emot 2 veckor i Spanien i Augusti  nästa år...men det känns låååångt bort nu!
Saknar mina systrar och kusiner, saknar våra sleepovers och galna kvällar tillsammans, varför bor ni inte närmare?!









Till Jul kommer alla hem och jag längtar så jag håller på att avlida!!!
Så mysigt det kommer bli, det bästa är även att mina älskade barn ska vara hos mej i jul =)

Nä om kanske ska göra sej klar för lite jobb så lönen kommer och pengar kan sparas till sommaren 2011 =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: