Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

OJ

Kategori: Allmänt

Sorry!!
Har inte uppdaterat på länge =(
Har inte haft något att skriva eller orkat skriva massa tråkiga saker....haha kul liv man har!!!

Har varit på Handels kurs Tis & Onsdag, går deras Stegutbildning så man kan lära sej lite om avtal, lagar osv inom det yrket jag har.
Idag ska jag jobba första och enda dagen denna vecka, tanken var att jag skulle skjutsa barnen til dagis 1,5 mil norr om Luleå MEN.....



Snön vräkte ner när jag klev upp och min bil har sommardäck!!!
Tar inte den risken med barnen så dom får vara hemma idag....hoppas bara jag kan hålla mej på vägen till jobbet :P

Imorgon är jag ledig och har lovat barnen att åka till Biblioteket och låna böcker, ska även göra ett allvarligt försök att hitta en vinterjacka, doppresent och födelsedagspresent för helgens aktiviteter.
Har inte hunnit tränat heller sen i lördags men jag ska försöka hinna med lite av det oxå i helgen =)

Ha en bra dag!!!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: