Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

2 söta flickor!!

Kategori: Allmänt

Som vanligt när man har en ledig dag har det varit fullt upp sen jag klev upp!!

8.30 var ju uppe imorse för att få i mej lite frukost innan jag åkte till gymet.
40min kombinerat Axlar, Triceps & Biceps pass, avslutade med 20min löpning.

Väl hemma igen fortsatte jag vidare med min dagordning STÄDA!!!
Har knäskurat hela toaletten, bakom badkaret och väggarna, tvättat, dammsugat och skurat hela lght...
Åkte sen till Maxi för att Storhandla mat, hem och packa upp det innan jag hämtade tjejerna på dagis vid 16.
När vi kom hem tyckte barnen att det luktade badhus här hemma haha....klorin e det bästa i badrum ;)

Känner mej helt färdig nu och så fort barnen lagt sej ska jag sätta mej i soffan och inte röra en fena!
Jobb imorgon till 16.30 sen personalmöte 18-20...så jag hinner inget annat imorgon.






///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: